Lever fortfarande...

Men bara knappt.
Jag har förbrukat ungefär ett ton nädukar (e.g. toapapper), så mycket att jag snart måste köpa egna och inte göra slut på hela hushållsförrådet. Jag använder nässpray också, men utan något vidare resultat...
För övrigt försöker jag mest hålla huvudet stilla och ABSOLUT inte böja mig framåt.

Mormor ringde i morse,
och hon som vet saker sa att det tar 1-2 dygn innan man känner någon verkan av penicillinet och att jag nog inte kunde gå till skolan imorgon.
Men något har faktiskt börjat hända. Det liksom gnisslar i ansiktet då och då, jag tänker mig att det är bihålorna som kanske öppnas lite och kan släppa in eller ut luft.
Tyvärr gör det också fruktansvärt ont!

Det tråkigaste med det hela är ändå att jag skulle vilja gå ut och vandra i snön!
Det ser ut att vara lagom kallt, solen skiner och ändå singlar det ner små, små snökristaller.
Men istället för att gå ut och hoppa i snön,
eller kanske gå som en normal människa eftersom jag befinner mig i stan,
får jag nöja mig med att titta ut genom fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0