REA-fynd

Idag får det bli en vilodag från skolarbetet. Jag har inte energin helt enkelt!
Jag har inte haft några föreläsningar idag, men jag tänkte ändå gå upp tidigt och gå och CADa. Det blev inte riktigt så, även fast jag gick och la mig kl 10 igår kväll, kom jag inte upp förrän halv 10 i morse...
Sedan satt jag i Hitech-shopen på lunchen, och efterdet blev det friskis istället för CAD.
Men, på (om)väg hem från gymet gjorde jag ett riktigt kap!
Jag tittade in på Gina Tricot och fann en jätteful klänning för 49 spänn. Den jättefula klänningen kommer bli en helt fantastisk blus när jag har klippt lite i den, och jag kommer dessutom ha fint tyg över. Mycket nöjd!

Nu ska jag duscha, och sedan måste jag nog börja koka potatis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0