Sovdags...

Nu, 21.30 är jag äntligen färdig med allt jag var tvungen att hinna med idag... Resten av veckan riskerar att bli likadan.

Jag har ritat klart min markplanering och håller tummarna för att den är godkänd, men vet att vissa saker kanske måste ändras. Men skit samma, nu är det bara skönt att ha den gjord!
Sedan dess har jag suttit och delat ut utlandspoäng, dvs de poäng man får för att man engagerat sig i skolan på fritiden och som man har nytta av när man vill åka på utbyte.
Jag trodde det skulle vara lätt, men det finns poster folk vill ha poäng för som jag inte ens hört talas om. Jag får diskutera saken med Anna på Internationella kontoret, det är hon som har sista ordet iallafall...

Imorgon ska jag göra klart labbrapporten tillsammans med Ylva, så det finns viss risk att det blir sent då också. Inte för att det är med Ylva alltså, vi har dessutom fördelen av att bara vara två i gruppen, men det är en del jobb har jag hört...
Torsdag bär det iväg till Billesholm. 06.15 avgår bilen, och när vi återkommer vet ingen, men på fredag är det iallafall Labb, och sen är det looooooooooooooov!

Och då ska jag, förutom att sitta med CAD och försöka bli lite klok, fira min lilla Snigels 24(!) årsdag, och åka till Skåne och träffa sötisarna. Jag tänkte se om mina människor i Nyköping ville träffa mig också, men sen kom jag på att det bara är en vecka lov, inte en månad...

Och nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0