Spider Woman...

Jag gjorde slag i saken och köpte en ny mascara idag.
Jag har behövt det ett tag, men min snålhet när det gäller smink samt det alldeles för stora utbudet som gör det svårt att välja, har gjort att jag skjutit på det.
Men idag gick jag alltså in på H&M och letade efter en extrem mascara till ett rimligt pris.
Valet föll på Extra-Volume Collagene, som var billigast av de lyxigare volym-utlovande grejerna.

Och visst,
nu kommer jag ha långa ögonfransar.
Men tyvärr långa, ihopklibbade spindelögonfransar!

Jag borde blivit misstänksam redan när jag såg den stora monster-borsten (som gör att det blir en konst bara att få på mascaran endast på ögonfransarna och inte på hela ögonlocken),
men dessutom har jag ett svagt minne av att Sigrid har varnat mig för den!

http://klubbkoll.se/blogg/antoniachic/files/517682_l.jpg

Så jag får gå runt som Spider Woman ett tag framöver...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0