Inte igen!!!

Jag tror jag blir galen!
Eller så är jag redan galen, i vilket fall som helst slarvar jag bort saker HELA TIDEN!
Det värsta var när jag slarvade bort mina nya fina kängor i julas.
De är fortfarande borta, och jag är jätteledsen över det... För jag har en känsla av att de inte finns hemma, eftersom jag gick runt med dem i en kasse en dag.
Men nu är det mitt breda, svarta bälte som är borta också. Jag hade på mig det på kåren i Onsdags, och jag hade definitivt med mig det därifrån. Jag är inte helt säker, men troligtvis hade jag även med det hem från Disa på torsdagen. Jag hoppas dock att jag glömde det där, för jag har letat ÖVERALLT här hemma, och det är bara borta!
För övrigt har jag tappat bort en min svarta älsklingsklänning också, men det var i höstas.

Saker bara försvinner här, som om någon snor dem. Men det tror jag inte det är, även om det vore en förklaring...



Usch, nu ska jag försöka tänka på något annat, äta upp min fil och åka på fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0