Jullovsförströelse

Det kan vara så att man känner sig lätt förslappad i hjärnan såhär i slutet av lovet,
och känner att det är dags att ta in lite ny kunskap. Linjär Algebra är dock inte att tänka på!
Då kan jag rekommendera att gå in på Youtube och hitta How to-filmer. Man kan lära sig vad som helst, och behöver inte ens lämna soffan! Jag upptäkte just filmerna, men har redan hunnit lära mig massor,
T.ex:
How to ask someone to be quiet in a movie theater

och "How to make a prank phonecall" samt "How to dance without making a fool of yourself"...

Det kan krävas viss fysisk ansträngning för att utföra det man fått lära sig, och efter en bak-hal runda i skidspåret låter jag det vänta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0