Så himla bra!

Det var helt underbart att vara i Åre några dagar och bara åka skidor, basta, dricka varm choklad och Bailey's!
Definitivt värt att missa första veckan i skolan, speciellt eftersom ryktet säger att vi inte missade särskilt mycket...
Jag har också fått den glada nyheten att jag inte har lektioner varken torsdagar eller fredagar!
Det borde betyda att jag kan hinna med allt jag ska, och jag har börjat bra genom att städa mitt rum och sortera upp de papper som låg och skräpade.

Jag tänkte lägga upp några fantastiskt fina bilder jag tog i Åre men min USB-mojjäng är försvunnen och kan troligtvis återfinnas hos mamma och pappa, så det blir inga bilder på ett tag!
Förhoppningsvis kan den återfinnas hos mamma och pappa... Jag har på senare tid tappat bort saker in absurdum. T.ex. har jag tappat bort ett par skor. Som jag hade i en påse och skulle klacka om. Jag har letat överallt, men ingen har sett dem sedan nyår! Mitt sista hopp ligger hos friskis, där jag möjligen, men inte troligen, kan ha glömt dem...

Men nu ska jag dammsuga och laga pannkakor!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

vad bra, då kan du komma o hälsa på mej från onsdag kväll till söndag! vaaaaarje vecka!puss

2010-01-26 @ 15:26:16
URL: http://dirgis.blogg.se/
Postat av: astrid

Apselut!

2010-01-26 @ 21:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0