Vilken underbar dag...

Nu slipper vi iallafall gröten som uppstått av några dagars tö.
Vi får istället isgata med ett lager snö över, samt en uppfriskande snöstorm.
Men på riktigt så gör det mig ingenting, jag föredrar det här vädret framför det fruktansvärt deprimerande töandet.

Dessutom är jag på gott humör eftersom jag är klar med min CAD-inlämningsuppgift som jag drömt mardrömmar om. Sist drömde jag t.ex att jag grät och beslutade mig för att skrota min Mac och köpa en dator som är något och ha istället...

Till på köpet ska jag hålla ett femminuters föredrag idag,
vilket ger mig en godkänd anlendning att stanna hemma från byggfysiken och förbereda mig!
Det behövs, kan jag ju tillägga, eftersom jag bara har ungefär halva färdigt, och det skrev jag till största delen igår kväll.
Man ska inte göra saker tidigare än man måste.

Men först ska jag till frisören. Jag har inte tänkt mig något revolutionerande, men det är ändå bara så skönt att bli lite ompysslad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0