Astrid har bekymmer

Ett litet problem...
Jag läser matte E men har ingen kursbok.
Fram till nu har jag klarat mig med en bok från biblioteket, visserligen matte 4000 istället för 3000, men same shit different name, jag klarade inlämningsuppgiften rätt bra iallafall så någon större skillnad kan det inte vara.
Nu till mitt problem: Någon hade bokat min mattebok, så jag fick inte låna om den idag. Skit skit skit!
Min plan nu är att se om jag klarar mig med min Matematisk Analys-bok.
Gör jag inte det får jag ta till plan B, som jag i och för sig inte har någon, men men...

I övrigt känner jag mig ganska lugn just nu.
jag har en tenta söndagen den 23, en tisdagen den 25 och så Samhällsplaneringsinlämningen sista Maj.
Det innebär att jag sedan har 4 dagar på mig att plugga till Matte-tentan. Det låter inte mycket, men, som Ylva påminde mig om idag, så fick jag först 5a på organisationstentan i höstas, sedan störtpluggade jag några dagar på algebran som jag inte läst på flera månader, klarade den och sedan analysen några dagar efter ( Inte med någon större marginal, men godkänd blev jag). Så det här ska nog gå bra...

Är lite rädd bara att den dagen kommer då min inställning att allt ordnar sig inte stämmer överens med verkligheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0