Nöjd!

Idag har jag fått en femtimmarstenta och en matte-E-inlämningsuppgift avklarade.
Jag har all anledning att vara nöjd med mig själv!
Visserligen tror jag jag kuggade sista delen, men det fick mig att fatta ett beslut... Jag lägger ner Samhällsplaneringen nu. Det skulle inte vara så jobbigt att göra omtentan, men den jobbigaste delen av kursen är kvar; att planera klart ett bostadsområde. Det ska vara färdigt den 1:a Juni...
Jag har matte-tentan den 4:e, så nu ger jag mig själv lite extra tid, för den måste jag klara, genom att skita i Kortebo helt enkelt! Det är delvis ett grupparbete, så jag ska inte lämna min Emma i sticket, men min egen del, den kan de glömma, hehe!!!
Ni märker hur nöjd jag är med mitt beslut... Hade jag kunnat ta det för några veckor sedan hade det nog varit bättre, speciellt för min hälsa, men bättre sent än aldrig.

Nu ska jag gå och lägga mig och njuta av den extra tid jag tillförskansat mig! Tills imorgon, som är sista chansen att lära sig något om anläggningsteknik innan tentan på tisdag.

Godnatt godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0