Prioriteringar

Jag hade tänkt koffein-avgifta mig.
Men sedan insåg jag hur dumt det skulle vara att lägga in det mitt i tentaplugget, så nu har jag avblåst den aktiviteten... Desutom stod det i expressen i morse att man inte får cancer av kaffe. Skönt att veta!
Jag har iochförsig aldrig hört att man skulle få det, men men...

Så med kaffet i högsta hugg kan jag alltså sätta mig och plugga.
Frågan är bara vad!!!
Jag tror det kan gå riktigt bra på anläggningstekniken, men det kräver en del plugg. Matte E:n däremot känns pinsamt svår; jag är säker på att jag måste ha kunnat det mesta av kursen för ett halvår sedan! Och det är matten som är viktigast.
Det är bara så svårt att koncentrera sig på det, när alla andra stressar över sammhällsplanering och anläggningsteknik. För övrigt inbillar jag mig att det inte är så svårt att klara godkänt i de kurserna.
Det gör jag visserligen inför varje tenta...

Alltså ser min plan för eftermiddag/kväll ut såhär: gå till akademibokhandeln och försöka få tag i en matte E bok (jag har för mycket panik för att vara snål), ansluta mig till min lilla studiegrupp i skolan, eventuellt störa dem med mattefrågor, och sedan plugga lite samhäll.
Bra plan!
Jag har tillochmed en matlåda för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0