Saker att göra istället för att plugga:

1. Facebook
Fungerar alltid.
Och aldrig är det mer spännande att veta vad folk jag knappt känner åt till middag, än när det är dags att tentaplugga.
Jag börjar plötsligt intressera mig för hur någons barn har sovit inatt, jag står till och med ut med att dess förälder skriver om sig själv i tredje-person, gärna med smeknamnet "mamma".

Men det bästa av allt,
det är att jag kan låta alla veta hur tråkigt det är med samhällsplanering,
och eftersom jag måste stå ut med själva kursen så är det bara rättvist om alla andra får stå ut med mitt gnäll!


2. Shopping
Eller titta ut vad jag ska köpa när jag får en femma på tentan.
Vilket jag troligtvis inte får om jag drömmer mig bort på topshops sko-sidor istället för att plugga... Men lika bra det, jag har ändå inte råd med skorna.
Close


3. Capsa

Helt klart vinnaren!
Samla ihop hela klassen (=inget dåligt samvete när ingen pluggar),
på med overallen
och kasta kapsyler som om det inte fanns någon morgondag!



Ses på kåren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0