Trött

Klockan är 07.19. Som vanligt är jag den enda i lägenheten som är vaken, och det är väldigt orättvist.
Hade jag velat sova skulle jag ha blivit ekonom.
Jag är iallafall fruktansvärt omotiverad att gå till skolan. Enda anledningen att jag är vaken just nu är att vår lärare i anlägnningsteknik är så fiffig att vi inte har några kursböcker. Anteckningar gäller... Han är för all del ganska rolig också, så hade det inte varit för att jag kom hem från skolan halv tio igår kväll och inte kunde somna före tolv, så skulle jag gått dit med glädje. Nu inte med så stor glädje...
Om vi hade börjat med samhällsplaneringen nu på morgonen istället... Då hade jag kunnat sova i min säng istället för att sova på föreläsningen vilket både är onödigt och oförskämt! Kan bara inte hålla mig vaken...
Men men, nu är det dags att jag gör mig klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0