Recceveckorna slut

-skiten ska ut!
Tänkte jag först, men jag tror inte på detox, så det blir bara en drastisk förändring av matvanor.
Det var bara i torsdags jag hade feber, men hela veckan har jag varit trött och förkyld som en liten kråka. Det måste det bli ändring på!
För nästa vecka börjar jag läsa mina 20 hp (istället för de normala 15...) och har dessutom  en provsjungning till Allmänna sången, så då gäller det...

Idag var jag på ICA, och hittade underbara svenska äpplen, morötter, ingefära och juicer med en massa antioxidanter.

När jag är helt frisk ska jag sedan avlägga visit hos friskis för att ordna träningskort. Det närmaste gymmet ligger 5 minuter härifrån, på vägen mot stan, så det är perfekt!
Hoppas bara det är fint och inte en gammal sunkig lokal full av tanter. Jag har uppenbarligen fortfarande lite fördomar mot Friskis och Svettis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0