Törnrosa

Vad tror ni hände idag?

 

Jag försov mig till Hembjudningen på SLU!!!

Jag var helt slut idag, utan uppenbar anledning, så eftersom jag skulle vara på SLU från kl 4 och fram till natten, behövde jag en tupplur. Jag drog en filt över mig halv 3, och vaknade igen... halv 7!!!

 

Nu kunde jag med fördel skriva ett referat av Bioenergiseminariet, eller en text till engelskan, men istället drömmer jag om vad jag skulle ha på mig om jag kunde...

 

 


tights från HM och jacka från MQ

Vill dock inte ha en jacka med bara lite ludd på kragen, jag vill ha en ordentlig, jättevarm, helt fårskinnsfodrad jacka!


 


Boyfriend-jeans från HM och en underbar kappa från ACNE

Galaxy Jacket SEK 4495, Acne - NELLY.COM

 

Nehej, nu ska jag unna mig lite kvalitetsunderhållning med TV 5s Skånefruar, haha!


Kommentarer
Postat av: Sigrid

suuperfin kappa!!

2010-09-20 @ 16:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0