London Fashion Week

Man hade kunnat tro att det var vår i London, speciellt kommen från ett Uppsala helt täckt av snö och is. Men låt er inte luras; det blev inte mycket över 1°C.
Till mitt stora förtret!

Sigrid mötte mig vid Liverpool street station.

Tror ni mig när jag säger att det var ca 1°C?

vid Liverpool street station


Sigrid mötte mig vid Liverpool street station, där vi fördrev lite tid med att titta på omgivningarna medan vi väntade på Nathalia och Vickan. När de kommit bestämde vi oss för att promenera till Oxford street för lite lätt shopping innan vi checkade in på hotellet. Detta ansågs dock som en lite underlig idé av vissa engelsmän, som tydligen inte förstår sig på långpromenader i storstaden. Men har man vandrat genom hela Tokyo (jaja, nästan hela), då är det ingen match!

 

Före och efter visningen:






Två lustigheter. Den senare är Sigrid som blivit attackerad av en fågel när hon står och äter en bagel i godan ro utanför UpMarket (Vintage marknad på Brick Lane)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0