Orka!

Efter en dag i total overksamhet kände jag vid fyra tiden att det var dags att göra något. Dessutom var köket och hallen i stort behov av dammsugning.
Både huvudet och kroppen protesterade när jag övergav sängen för min Ergorapido, men eftersom de protesterar en hel del även när jag ligger still är det inget att ta hänsyn till. Med förvånansvärd energi gick jag lös med damsugaren på köksgolvet, och märkte inte något konstigt förrän jag kom till hallen och dammsugaren helt vägrade suga upp ett särskilt stort skräp. Då tittade jag ner på den och upptäckte att en ganska väsentlig del saknades... Dammsugarpåsen.

Så jag uppbådade alltså mina sista krafter för att spruta runt lite damm i köket.
Värt det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0