Snuuuusk

Uuuu, nu sitter jag och mår illa och vill inte gå in i badrummet mer.
Gjorde misstaget att flytta lite på tvättmaskinen för att se sladdarna bakom. Då såg jag även ett damm-berg och skräp, typ gammal smink-tub. Inte förvånande kanske, med tanke på att hela badrummet verkar ha glömts bort i flyttstädningen, men otur för mig som hakar upp mig på sånt och inte kan sluta tänka på det... Tvångstankar kan man väl kalla det :P
Och osmart att kolla, jag anade ju att det inte skulle vara helt fräscht.

Nu är min plan att byta tjänster med någon mindre äckelmagad person som är villig att städa under tvättmaskinen, helst ta bort hela grejen annars kommer det ju bli så igen.

Tills dess: korta duschar och så lite tid i badrummet som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0